ЛІНГВАЛЬНІ ЗАСОБИ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТА СУБ‘ЄКТИВНІСТЬ У ТЕКСТОПРОСТОРІ ОПОВІДАНЬ ДЖ. ДЖОЙСА “THE DUBLINERS”

  • С. О. ЧУЯН
Ключові слова: суб’єктивність, текстопростір, лігвокультура, антропоцентричність, суб’єкт пізнання

Анотація

Стаття присвячена дослідженню лінгвальних засобів вербалізації суб’єктивності у текстопросторі оповідань Дж. Джойса «The Dubliners”. Актуальність дослідження зумовлена антропною природою поняття суб’єктивності, його значущістю у системі англомовної лінгвокультури та загальною антропоцентричною спрямованістю сучасного мовознавства на виявлення присутності суб’єкта пізнання у мовному просторі.

Посилання

1. Вежбицкая А. Семантические универсалии и описание языков / А. Вежбицкая // Язык. Культура. Познание. – М. : Русские словари, 1996. — С.33-88.
2. Джойс Д. Дублинцы : рассказы; Портрет художника в юности : роман; перевод с англ. / Д. Джойс. — М. : ЗнаК, 1993. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://lib.ru/DVOJS/dublincy.txt
3. Joyce J. Dubliners / James Joyce. — Dover, 1991. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.gutenberg.org/files/2814/2814-h/2814-h.htm
Опубліковано
2017-11-28
Як цитувати
ЧУЯН, С. О. (2017). ЛІНГВАЛЬНІ ЗАСОБИ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТА СУБ‘ЄКТИВНІСТЬ У ТЕКСТОПРОСТОРІ ОПОВІДАНЬ ДЖ. ДЖОЙСА “THE DUBLINERS”. Нова філологія, (71), 154-157. вилучено із http://www.novafilolohiia.zp.ua/index.php/new-philology/article/view/210
Розділ
Статті