ВЕРБАЛЬНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ІНКЛУЗИВНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ІММІГРАНТІВ

  • А. Б. ЮНАЦЬКА
Ключові слова: нелегальні іммігранти, зіткнення культур, міжкультурна комунікація, інтеграція, соціальна інклузивність, асиміляція, вербальна репрезентація

Анотація

Стаття присвячена проблемі інтеграції та соціальної інклузивності нелегальних іммігрантів у США. Автор досліджує студентські іммігрантські спільноти у США, зокрема, іммігрантів першого покоління з країн Латинської Америки, що намагаються набути легального статусу та громадянства США через отримання вищої освіти та права на роботу. У статті розглядаються, як студентські спільноти Нової Англії (зокрема, Род-Айленда) на півночі та сході країни, так і університети західної частини (Каліфорнія) та південно-західної (Аризона) й південної частини США (Техас).

Особливу увагу приділено поточним змінам в імміграційній політиці Сполучених Штатів, що пов’язано з рішенням республіканського уряду анулювати програми на підтримку дітей нелегальних іммігрантів першого покоління (DREAM Act та DACA) через надання їм права на навчання на рівнях середньої та вищої освіти, а також участі у програмі інтеграції задля подальшої натуралізації. Уряд кваліфікував зазначені програми, як такі, що зневажають діючу виконавчу владу США. Деякі університети свідомо надають іммігрантам притулок та рівні можливості навчання, проте їхні дії не завжди сприймаються позитивно на регіональному та місцевому рівнях; мешканців та студентів, що представляють етнічні меншини, продовжують переслідувати та принижувати.

Специфіка підтримки нелегальних іммігрантів, що навчаються в американських університетах, активістами, як і зневажливе ставлення до них, мають лінґвальні та мовленнєві маркери у риториці своїх суб’єктів. Розглядається зв’язок між мовою, соціальними рухами та культурою; робота є внеском у міжнародні дискусії та дослідження з питань імміграції, культурної ідентичності та асиміляції.

У статті сфокусовано увагу на новітній інформації щодо латиноамериканської імміграції у Новій Англії (Род-Айленд, Коннектикут), а саме, на суспільно-культурних організаціях та фундаціях, що представляють культурну спадщину цих етносів. Автор розглядає вербальну репрезентацію соціальної інтеграції іммігрантів у риториці активістів та їх опонентів. Наголошується, що рівні права та повноваження нелегальних іммігрантів (резидентів та студентів, представників етнічних меншин) нерідко реалізуються завдяки підтримці університетів, до яких вони належать.

Посилання

1. Alvarez L. Derecho u obligacion?: Parents’ and youths’ understanding of parental legitimacy in a Mexican origin familial context. Hispanic Journal of Behavioral Sciences. 29(2). 2007. P. 192-208.
2. Balestra A., Martínez G. and Moyna M. I. (eds.) (2008) Recovering the U.S. Hispanic Heritage: Sociohistorical Approaches to Spanish in the United States. Houston: Arte Público Press: 2-72.
3. Brown University. Our Campus. Sanctuary Campus. Blog Daily Herald. 24 November, 2016. URL : http://blogdailyherald.com/2016/12/07/brown-university-ourcampussanctuarycampus-nov-24-2016-statement/.
4. Cran W., MacNeil R. Hispanic Immigration : Reconquest or assimilation? In Do you Speak American? New York : A Harvest Book Harcourt, Inc. 2005. P. 89-114.
5. Dominguez M. Supporting DACA Students on College Campuses. National Center for Institutional Diversity. 3 May, 2018.URL : https://medium.com/national-center-for-institutional-diversity/supporting-daca-students-on-college-campuses-ba51ce80ab6d.
6. Donald Trump’s ‘Racist Slur’ Provokes Outrage. BBC News. 12 January, 2018. URL : https://www.bbc.com/news/world-us-canada-42664173.
7. Englander K., Yanez C., Barney X. Doing Science within a Culture of Machismo and Marianismo. Journal of International Woman‘s Studies. Vol 13. #3. 2012. URL : http://vc.bridgew.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1032&context=jiws.
8. Fazel-Zarandi M., Feinstein J. S., Kaplan E. H. Yale Study finds Twice as many Undocumented Immigrants as previous estimated. Yale Insights. September 21, 2018. URL : https://insights.som.yale.edu/insights/yale-study-finds-twice-as-many-undocumentedimmigrants-as-previous-estimates.
9. Galanti G. The Hispanic Family and Male-Female Relationships : An overview. Journal of Transcultural Nursing, 14 (3), 2003. P. 180-185.
10. Hill J. Mock Spanish : The Indexical Reproduction Of Racism in American English. 1995. URL : http://languageculture.binghamton.edu/symposia/2/part1/].
11. Huntington S. Who Are We? The Challenges to American National Identity. Simon and Schuster, 2004, 428 p.
12. Levin S. Undocumented Students Hope for University Protection Under Trump. The Guardian. 13 November, 2016. URL : https://www.theguardian.com/us-news/2016/nov/13/undocumented-students-university-protection-trump-california.
13. Mayo Y. Q., Resnick R. P. The impact of Machismo on Hispanic women. Affilia. 11(3), 1996. P. 257-277.
14. Podugu P. Students Rally for DREAM Act. The Brown Daily Herald. 4 October, 2017. URL : http://www.browndailyherald.com/2017/10/04/students-rally-dream-act/.
15. Resources for Undocumented Students. Texas A & M University. Student Counseling Service, Division of Student Affairs. URL : https://scs.tamu.edu/dreamer.
16. Yunatska A. Latina Intercultural Identity Transition : Sociolinguistic and Gender Perspective. Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. # 1-2. 2017. P. 14-19.
Опубліковано
2018-12-17
Як цитувати
ЮНАЦЬКА, А. Б. (2018). ВЕРБАЛЬНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ІНКЛУЗИВНОСТІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ІММІГРАНТІВ. Нова філологія, (74), 113-117. вилучено із http://www.novafilolohiia.zp.ua/index.php/new-philology/article/view/124
Розділ
Статті